ПОДОРОЖУЄМО РАЗОМ!

Правила перевезення багажу

Весь багаж, включаючи ручну поклажу, необхідно пред’явити на реєстрації персоналу авіакомпанії. Багаж, що приймається авіакомпанією до перевезення, називається зареєстрованим та маркується багажною биркою. Відривний талон багажної бирки видається на руки пасажиру для ідентифікації багажу в аеропорту прибуття. Перед реєстрацією бажано упакувати багаж чи закрити на замки. Цінні речі, ділові папери, ліки, ювелірні вироби рекомендується перевозити в ручній поклажі. Норми перевезення багажу встановлює авіакомпанія.

Норми безкоштовного перевезення багажу.
Кожен пасажир, за винятком дітей до 2 років, має право перевезти безкоштовно багаж в кількості:
• 40 кг – по квитку “першого” класу і два місця ручної поклажі розмірами 55х40х20 (см), загальна вага яких не перевищує 5 кг;
• 30 кг – по квитку “бізнес” класу і два місця ручної поклажі розмірами 55х40х20 (см), загальна вага яких не перевищує 5 кг;
• 20 кг – по квитку “економічного” класу і два місця ручної поклажі розмірами 55х40х20 (см), загальна вага яких не перевищує 5 кг.

При польотах на трансатлантичних рейсах норма безкоштовного перевезення багажу встановлена ​​за кількістю місць – 2 місця зареєстрованого багажу на одного пасажира:
Для “першого” і “бізнес” класів обслуговування
2 місця по 32 кг, кожне місце розміром в сумі трьох вимірів не перевищує 158 см.
Для “економічного” класу обслуговування
2 місця по 32 кг, кожне місце, для яких загальна сума трьох вимірів не перевищує 273 см, а сума трьох вимірів одного з двох місць багажу повинна бути не більше 158 см.

Якщо двоє або більше пасажирів подорожують як одна сім’я або група в один і той же пункт призначення, одним і тим же рейсом і разом здають багаж на реєстрацію, то дозволяється встановлення для них загальної норми багажу, еквівалентній сумі норм безкоштовного перевезення багажу на кожного пасажира.
Після реєстрації багажу авіакомпанія приймає на себе відповідальність за його збереження й перевезення.
Трапляється так, що багаж пасажира втрачається. Особливо часто пропадають валізи у тих, хто їде з пересадками. Іноді подібна неприємність трапляється не з вини авіакомпанії, а з вини аеропорту.

Якщо після приземлення Ви не знайшли свою валізу серед розвантаженого багажу, зверніться до представника авіакомпанії, рейсом якої Ви прилетіли (розташування офісу авіакомпанії вам підкажуть в довідковому бюро аеропорту) або в незалежну службу розшуку багажу та заповніть спеціальний бланк (PIR) на розшук багажу.
Після того, як Ви пред’явите багажну квитанцію, представник авіакомпанії складе протокол про те, що ваш багаж не прибув в аеропорт призначення. Якщо ви залишилися зовсім без речей, вам повинні видати сумку з предметами першої необхідності (такі сумки є у всіх авіакомпаній, набори варіюються). Через кілька днів, якщо багаж не буде знайдений, ви маєте право звернутися в представництво авіакомпанії за чеком на придбання одягу. Багато авіакомпаній видають такий чек не дуже охоче, тому проявляйте наполегливість. У разі, якщо багаж не знайдеться, авіакомпанія виплатить компенсацію у встановленому розмірі за кожний кілограм ваги (вага зазначена в багажній квитанції). Спроби переконати авіакомпанію, що у вас там були якісь особливо цінні речі, в переважній більшості приречені на провал. Тому цінності, які Ви везете в багажі, потрібно заздалегідь застрахувати. А найкраще все найцінніше, як і предмети першої необхідності, брати з собою в салон літака.
Не забувайте перед польотом зняти з валіз всі наклейки, що залишилися від попередніх поїздок. І обов’язково прив’язуйте до валізи спеціальну бирку, де вказані ваше ім’я і контактні телефони будинку і в країні призначення. Ще краще таку бирку наклеїти на багаж.