ПОДОРОЖУЄМО РАЗОМ!

Основні положення авіаперевезень

Любі друзі!

  Авіапереліт – найважливіша складова туристичного продукту.
Туристичний центр “Атлантик-тур” в Кропивницькому, пропонує Вам ознайомитись з основними положеннями і правилами авіаперевезень. Правила перевезень пасажирів і багажу різних авіакомпаній Ви зможете знайти в спеціальному розділі. Сподіваємося, що дана інформація і наші поради будуть Вам корисними, щоб уникнути непорозумінь, позбавлять від зайвої суєти, а авіапереліт не буде вкрай складним і обтяжливим.
Документи для подорожі.
Довідкову інформацію про вимоги щодо оформлення різного роду документів Ви можете дізнатися в нашому офісі;
офіційну інформацію можна отримати в посольстві / консульстві країни, до якої Ви плануєте летіти.
Передплатний контроль і реєстрація.
Час, відведений на реєстрацію і передпольотний контроль, чітко регламентується.
В основному реєстрація починається за 2 години і закінчується за 40 хвилин до часу вильоту рейсу, зазначеного в авіаквитку.
Час відправлення у квитку завжди вказано місцевий.
Обов’язково уточніть, коли саме починається реєстрація і скільки часу вона триватиме. Запізнення на реєстрацію тягне за собою штраф або не допущені до польоту.
Звичайний сценарій реєстрації
1. Оформлення багажу, реєстрація квитків, видача посадкових талонів.
2. Митний і паспортний контроль (тільки для пасажирів, що летять міжнародним рейсом).
3. Контроль безпеки
4. Якщо Ви везете рослини і / або тварин, то доведеться проходити ветконтроль і / або фітоконтроль.
Під час реєстрації у Вас перевірять документи і зважать багаж. Якщо багаж важить більше встановленої безкоштовної норми, то вам доведеться внести доплату за тарифами, встановленими авіакомпанією.
Після закінчення реєстрації вам буде виданий посадковий талон, в якому буде вказано номер, час і дата рейсу, номер посадкового виходу і Ваше посадкове місце. Крім цієї інформації в посадковому талоні може міститись ваш номер телефону, адреса, прізвище та т.п.
Якщо Вам запропонують послугу швидкого пакування валіз, то рекомендуємо їй скористатися – так менше шансів, що з багажем виникнуть проблеми.
Норми безкоштовного провозу багажу.
Існують певні обмеження на вагу, розмір і кількість місць багажу, які авіапасажир може взяти з собою в політ.
В економічному класі норма безкоштовного провозу багажу складає 20 кг на людину, в бізнес-класі – 30 кг і в першому класі – 40 кг.
Також вага одного місця багажу також не повинна перевищувати певні норми (32-35 кг), це пов’язано з охороною праці в аеропортах.
Існують стандартні габарити багажу (в деяких аеропортах є спеціальні «чемоданомери»).
Ручна поклажа.
В салон дозволяється брати 1 місце незареєстрованого багажу, сума трьох вимірів (довжина, ширина, висота) якого не повинна перевищувати 115 см, причому його вага входить в дозволену норму безкоштовного провозу.
Ця норма може бути різною залежно від авіакомпанії. Такий багаж не реєструється, і пасажир сам дивиться за ним.
Додатково з собою на борт дозволяється взяти такі предмети: верхній одяг; зонт або тростину; фотоапарат; дамську сумочку або папку для паперів; друковані видання для читання в польоті.
Всі рідини в упаковці понад 100 мл необхідно здати в багаж. Переконайтеся, що упаковка 100 мл або менше.
Виняток становлять тільки необхідні медикаменти, дитяче харчування, що вимагаються на час польоту.
З метою безпеки польотів пасажирам забороняється використовувати мобільні телефони, радіопередавачі, телевізори, бездротові мережеві пристрої і т.д. – під час всього польоту.
Телефони повинні бути вимкнені незалежно від того, де вони знаходяться – в багажі або ручній поклажі.
Які предмети можна взяти з собою?
В принципі будь-які. За винятком речовин і предметів, які класифікуються в міжнародній практиці як небезпечні, їх повний перелік наводиться у Вашому авіаквитку.
На безперешкодне перевезення зброї, рацій необхідно оформити дозвіл.
Спеціальний багаж, наприклад, музичні інструменти, може перевозитись в салоні літака і навіть у власному кріслі, якщо пасажир купить додатковий авіаквиток.
Перевезення крихких і цінних предметів.
При перевезенні цінного вантажу і тендітних речей для всіх авіакомпаній і напрямків існує одне правило – за перевезення стягується повна вартість Вашого авіаквитка.
Максимальна вага вантажу може становити 80 кілограм, а габарити повинні відповідати розміру пасажирського крісла – 155х42х15 або 110х42х50.
Зверніть увагу, що бронювання місця для цінного багажу слід зробити до виписки квитка. Цього вимагає технологія бронювання.
Перевезення спортивного інвентарю.
Правила перевезення спортивного обладнання в різних авіакомпаніях відрізняються. Однак загальні положення все-таки існують.
До спортивного устаткування відносяться: велосипеди (в тому числі і тандеми), спорядження для гольфу, серфінгу, лижі (в тому числі водні і гірські).
Зазвичай, якщо перераховані вище предмети багажу задовольняють стандартних умов за розміром і вагою, то спортивне спорядження включається в безкоштовну норму багажу. Ряд авіакомпаній вимагає невелику доплату за перевезення інвентарю.
У будь-якому випадку при бронюванні Вам необхідно буде зробити спеціальний запит і знати габарити і вага спорядження.
Якщо ваш багаж втрачено або пошкоджено.
У разі втрати, пошкодження багажу або недостачі речей необхідно до виходу із залу прильоту звернутися в Службу “LOST AND FOUND” авіакомпанії для складання акта про несправності при перевезенні багажу або про факт пропажі.
Для цього знадобиться письмовий опис втрачених речей і номера багажних бирок.
Постарайтеся повідомити про факт пропажі нам, і ми постараємося почати пошуки з іншого боку (від аеропорту вильоту).
Спеціальне харчування.
Деякі авіакомпанії пропонують своїм пасажирам послугу з вибору харчування.
Для пасажирів, які за національними особливостями або віросповіданням воліють певну кухню, на міжнародних рейсах пропонуються різноманітні види спеціального харчування, кошерні, мусульманські або індійські страви.
Також пропонується широкий вибір дієтичних страв з низькою калорійністю, зниженим вмістом жиру і холестерину і вегетаріанське харчування. Дітям можна замовити дитяче меню, малятам – молоко, сирки.
Спеціальне харчування необхідно замовити при бронюванні авіаквитка, але не пізніше, ніж за 36 годин до вильоту, і підтвердити під час реєстрації.
Особливі пасажири.
Існують певні правила для особливої ​​категорії пасажирів – це вагітні жінки, діти і підлітки, а також інваліди.
Вагітні жінки. Вагітним можна летіти з довідкою, завіреної лікарем не раніше 7 днів до відльоту про те, що вона може перенести політ без шкоди для свого здоров’я.
Тим жінкам, які перебувають на пізньому терміні від 7-8 місяців і більше, не рекомендується летіти зовсім. Деякі перевізники відмовляються приймати на борт майбутніх породіль, побоюючись за можливі незручності та ризики.
Подорож з дітьми. Для дитини у віці до 2 років надається знижка 90% від дорослого тарифу (без надання окремого місця).
Для дитини у віці від 2 до 12 років, як правило, передбачена знижка від 25% до 50% від вартості повного дорослого тарифу; такий квиток дає право на окреме місце і безкоштовне перевезення багажу відповідно до класу обслуговування.
Супровід інвалідів. Пасажирам-інвалідам надаються різні види допомоги при посадці в літак, під час польоту і висадки з літака, включаючи інвалідне крісло. Про необхідність таких послуг рекомендуємо повідомити під час замовлення авіаквитків, але не пізніше, ніж за 72 години до вильоту.
Перевезення домашніх тварин.
Якщо Ви вирішили взяти свого улюбленця з собою, попередьте про це ще при бронюванні. В аеропорт Вам необхідно приїхати заздалегідь, щоб оформити і сплатити за перевезення тварини при реєстрації авіаквитка.
Транспортування домашніх тварин здійснюється в спеціальних клітинах-корзинах (контейнерах), придбаних самим пасажиром, причому тварина вагою до 8 кг з дозволу авіакомпанії, може подорожувати в салоні, більше 8 кг – тільки в багажному відділенні.
Вам необхідно мати при собі документи на тварину, ветеринарну довідку.
Про необхідні документи Ви можете отримати консультацію в прикордонній ветеринарній інспекції а / п «Бориспіль» тел.: (044) 296-73-93
Перевезення тварин оплачується як наднормативний багаж, незалежно від наявності у пасажира іншого багажу.
Самопочуття під час перельоту.
Щоб Ваш переліт був приємним і не викликав ускладнень у вигляді поганого самопочуття, «Віва Тревел» пропонує кілька простих порад.
До посадки в літак зволожте обличчя кремом, майте при собі носові і очні краплі для запобігання сухості шкіри, носа і різі в очах.
Одягайтеся в максимально зручний одяг, який повинен бути вільним і з мінімальним вмістом синтетичних речовин. На ногах – зручне взуття.
Щоб уникнути нестачі води в організмі, пийте соки і воду, а от чай, кава і алкоголь вам можуть пошкодити, до і після польоту не їжте занадто багато.
Якщо у вас є варикозне розширення вен, вдягніть еластичні колготки або бинти, це допоможе уникнути можливого дискомфорту при перельоті.
У разі запаморочення постарайтеся зосередитися на фіксованому об’єкті або дивіться удалину, а якщо виникла закладеність вух (що буває при підйомі і наборі висоти), постарайтеся широко і солодко позіхнути, тоді урівноважиться різниця в тиску зовнішнього простору з вашим організмом.
Сидячи в кріслі, ви можете зайнятися розминкою шиї (плавні повороти і обертання голови), грудного відділу (витягування рук, неначе ви тільки но прокинулися, обертання плечима по черзі, нагинання і розгинання).
Періодично намагайтесь змінювати сидяче положення, міняючи точку опори для розвантаження крижів.

НАШІ ПОРАДИ:

 

1. Придбання авіаквитка:
Як правило, купуйте квиток заздалегідь. Це можна зробити як за кілька днів до вильоту, так і за кілька місяців і, чим швидше виліт, тим дорожче обійдеться квиток. Також можна придбати терміновий квиток в день вильоту, але в такому випадку на низьку вартість авіаквитка розраховувати не можна, як і на те, що вам пощастить дістати потрібний варіант, тому розраховуйте все заздалегідь.
2. У кінцеву вартість авіаквитка крім основного тарифу на авіапереліт входять також такси аеропорту, збори на паливо та інші збори, які індивідуально визначаються в різних компаніях і постійно коливаються.
Якщо ви хочете заощадити на ціні квитка та не поспішаете прилетіти в потрібне місце, має сенс розглянути покупку квитка з пересадками, що значно дешевше, особливо в межах одного перевізника.
Також можна заощадити, купуючи авіаквитки відразу «туди» і «назад». Так ви заплатите суму на 30-50% меншу, ніж, якби брали квитки окремо.
3. Крім паперового варіанту, існує і електронний авіаквиток.
Масове використання електронних квитків в авіації почалося кілька років тому. З 1 червня 2008 року використання електронних квитків стало обов’язковим для всіх авіакомпаній-учасниць IATA.
Електронний квиток (e-ticket) – це електронна версія паперового авіаквитка. Ваше бронювання на рейс здійснюється стандартним чином, проте інформація про подорож, яка відображається на авіаквитку, тепер не друкується на папері, а надійно зберігається в спеціальній базі даних в електронному вигляді.
Причини, за якими електронний квиток краще паперового:
1. Простота і зручність: тепер Ви можете отримати від агентства свій електронний квиток електронною поштою з будь-якої точки земної кулі.
2. Надійність і безпека: електронний квиток неможливо втратити, забути і він не може бути вкрадений.
3. Основна перевага електронного квитка в тому, що його не можна втратити або забути вдома. Якщо у вас електронний, а не паперовий квиток, під час реєстрації в аеропорту часто не потрібно пред’являти нічого крім паспорта.
Однак про всяк випадок рекомендуємо роздрукувати маршрут-квитанції. Можливо, її доведеться пред’явити прикордонникам або митникам, або в разі комп’ютерного збою – на стійці реєстрації.
4. Авіапереліт пропонується різними класами – економ-клас (Y, S або K), бізнес-клас (С), перший клас (F). Існуючі класи польотів найкраще дивитися на сайтах авіакомпаній.
5. Поцікавтеся розмірами аеропорту, наявністю в ньому Д’юті-фрі (магазинів безмитної торгівлі) заздалегідь. І, якщо є варіанти різних аеропортів, то спробуйте вибрати те, що Вам цікавіше.
6. Ми рекомендуємо раніше приходити на реєстрацію, тому, що авіакомпанії практикують overbooking (перепродаж), і пасажир ризикує виявитися не посадженим на рейс.
7. Всі інші корисні поради Ви отримаєте в пам’ятці туриста, яку отримує кожен турист при покупці будь-яких турів в компанії «Атлантик – тур».